brazilie.reismee.nl

Dag 9: onderweg naar Brasilia

Hoi iedereen,

Vandaag is weer een reisdagje na nog een ochtend te relaxen in de jungle en te genieten van de warmte ( en de vochtigheid proberen te negeren) nemen we de laatste keer het bootje terug naar de echte wereld.

En we nemen opnieuw het vliegtuig … ja onze ecologische voetafdruk is hoog deze reis, sorry.

Na een 2.30u vliegen komen we aan in Brasilia, we verzetten de klok opnieuw een uurtje verder.

Aangekomen aan ons hotel wacht ons echter opnieuw een teleurstelling, via een aantal achteraf wegen komen we aan in ons hotel, aan de receptie iemand die niets Engels praat en ook totaal geen moeite wil doen hij brabbbelt rustig verder in het Portugees … de inkom is al niet veel belovend de kamer nog minder.

Als we dan naar de hoek van de straat wandelen om daar toch even nog iets te zoeken om te eten of te drinken zien we dat de buurt toch nog goed meevalt, we zien alle grote keten hotels hier rond ons zielig hotelletje … dus opnieuw haal ik booking.com boven en ga opzoek naar een nieuw hotel.

Blijkt dat er een toekeren echt letterlijk achter de hoek zit, Ramada … dus na snel te gaan checken boeken we opnieuw een ander hotel dan wat origineel voorzien was, wordt een dure reis zo … maar ik voelde me echt niet op mijn gemak en dat is ook zeker niet de bedoeling.

Nu ziet ons hotel er zo uit …

Dus toch nog wat te vertellen, hopelijk zijn de andere hotels wel ok … na wat extra controle via allerlei sites denk ik/hoop ik dat we daar wel goed gaan zitten.

Morgen gaan we een hele dag de nieuwe moderne (hoofd)stad bezoeken.

Tot morgen iedereen !

Reacties

Reacties

Bernadette

Zoals ik al zei ….. avontuur …..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!