brazilie.reismee.nl

Wij zijn weer vertrokken ! dag 1 ( onderweg naar Brazilie)

Hallo iedereen,

Na een lange afwezigheid is hetweer zover, we mogen eindelijk weer op reis ! Dit jaar brengt de reis ons naar zuid- Amerika, we gaan naar Brazilie.

Wij vertrekken hier in België op 3 oktober, maar onze reis begint pas echt op 4 oktober, dan landen we lokale tijd aan om 6u in Rio de Janeiro. We vertrekken de avond van19 oktober terug vanuit Salvador om op 20 oktober te landen in Brussel.

Tussen België en Brazilie is er een tijdsverschil van 5u, als het 12u in Brazilie is, is het 17u in België. Als ik dus in de avond mijn verslag schrijf, zijn jullie hier in België lekker aan het slapen.

Aangezien Brazilie een groot land is kunnen we uiteraard niet alles zien, en zijn de afstanden groot. Daarom nemen we nog een aantal maal een binnenlandse vlucht om een mooi zicht van het land te kunnen hebben.

We bezoeken:

1. Rio de Janeiro
  2. Foz do Iguaçu
  3. Manaus ( Pantanal regenwoud)
  4. Brazilia
  5. Ouro Preto
  6. Salvador.

We nemen jullie graag via deze reisblog mee op onze laatste nieuw reisavontuur. Als jullie graag op de hoogte blijven, dan kan je je mailadres invullen en dan krijg je een mailtje als er een nieuw verhaal is. Als jullie genieten van de blog is het altijd leuk voor mij om dit te lezen in de reactie's. Vragen over de bezochte delen mogen uiteraard ook altijd gesteld worden in de reactie's.

Leuk dat jullie weer met ons mee op vakantie gaan, hopelijk hebben jullie evenveel plezier als wij :-)

groetjes

Marc en Ina

maike

GENIET ER VAN !!!!! xxxxx

Werner

De 1ste dag zag er alvast spannend en afwisselend uit. Alles start met een goed begin, dus dat beloofd... !